§ I
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników Konferencji/Szkolenia oraz CONGRESSUS, dalej zwany jest Regulaminem.
Organizatorem Konferencji/Szkolenia jest firma CONGRESSUS z siedzibą w Toruniu, adres:, ul. Nad Strugą 2/9 NIP: 8791953113, REGON: 523603819, zwana w dalszej części Regulaminu Organizatorem.
- Konferencja/Szkolenie, odbywa się w terminie, miejscu oraz formie wskazanej przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany właściwości Konferencji/Szkolenia, wskazanych w zdaniu pierwszym, do dnia rozpoczęcia Konferencji/Szkolenia.
- Uczestnikami Konferencji/Szkolenia mogą być lekarze specjaliści, lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej, osoby uprawnione do wystawiania recept, studenci wydziału lekarskiego lub osoby prowadzące obrót produktami leczniczymi oraz inne osoby związane zawodowo z tematyką Konferencji/Szkolenia oraz przedstawiciele sponsorów, w dalszej części Regulaminu zwani są Uczestnikami.
- W ramach Konferencji/Szkolenia mogą odbywać się sesje naukowo-dydaktyczne, edukacyjne oraz wystawa przedsiębiorstw branż farmaceutycznej i sprzętowej. Dokładny plan Konferencji/Szkolenia dostępny jest na stronie internetowej.
- Każdy Uczestnik, biorący udział w Konferencji/Szkoleniu otrzyma certyfikat uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu.
§ II
Rejestracja uczestnictwa w Konferencji/Szkolenia/Szkolenia
- W celu wzięcia udziału w Konferencji/Szkoleniu uczestnik ma obowiązek dokonania rejestracji oraz terminowego uiszczenia opłaty w wysokości i na konto wskazane w Serwisie Internetowym Konferencji/Szkolenia.
- Warunkami uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu są:
- Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego w Serwisie Internetowym Konferencji/Szkolenia bądź osobiście w recepcji konferencyjnej w dniach trwania Konferencji/Szkolenia oraz
- Uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Organizatora.
- Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji/Szkolenia za pośrednictwem Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia upływa w dniu wskazanym przez Organizatora. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w recepcji konferencyjnej w czasie trwania Konferencji/Szkolenia, w miarę dostępności miejsc.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu.
- W przypadku, gdy nie zbierze się minimalna grupa Uczestników, na 7 dni przed rozpoczęciem Konferencji/Szkolenia, Organizator zastrzega sobie prawo do odwołanie lub zmiany terminu, o czym poinformuje Uczestników drogą mailową oraz za pośrednictwem strony internetowej
- Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji/Szkolenia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
§ III
Opłaty
- Informacja na temat wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji/Szkoleniu jest zamieszczona na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia.
- Opłatę za udział w Konferencji/Szkolenia należy uiścić na konto wskazane przez Organizatora w terminie 7 dni od rejestracji na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia.
- Uczestnik może wybrać następujące formy płatności za zamówione: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
- Brak uregulowania należności za udział w Konferencji/Szkoleniu w terminie podanym przez Organizatora na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.
- Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny na potwierdzenie dokonanych wpłat.
- Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w Konferencji/Szkoleniu.
- Koszt przejazdu Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
§ IV
Rezygnacja z udziału w Konferencji/Szkoleniu
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji/Szkolenia i Otrzymać zwrotu opłaty rejestracyjnej:
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji do 30 dnia kalendarzowego (włącznie), przed wyznaczoną datą Konferencji/Szkolenia , Uczestnik otrzyma zwrot 100 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora, pomniejszonej o 70,00 zł (siedemdziesiąt 00/100) kosztów manipulacyjnych,
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji między 6 a 29 dniem kalendarzowym przed datą Konferencji/Szkolenia, Uczestnik otrzyma zwrot 50 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora,
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji na 5 dni kalendarzowych przed datą Konferencji/Szkolenia, Uczestnik nie otrzyma zwrotu,
- w przypadku braku uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu i niepoinformowaniu o tym Organizatora zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym paragrafie, Uczestnik jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty opłaty związanej z udziałem w Konferencji/Szkoleniu zgodnie z obowiązującym przy zgłoszeniu cennikiem.
- Zgłoszenia rezygnacji albo przeniesienia na inny termin należy dokonać na adres poczty elektronicznej: biuro@congressus.pl . Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), nie przysługuje mu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.
§ V
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji/Szkolenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane drogą mailową na adres e-mail: biuro@congressus.pl
- Reklamacje Uczestników Konferencji/Szkolenia mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji/Szkolenia.
- Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
§ VI
Postanowienia końcowe
- W przypadku, gdy Konferencja/Szkolenie nie odbędzie się z przyczyn zależnych wyłącznie od Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazane przez nich konta bankowe.
- Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Uczestnik wyraża zgodę na poddanie się nieinwazyjnej kontroli stanu zdrowia, poprzez m.in. ustalenie temperatury ciała Uczestnika przy pomocy termometru bezdotykowego. Kontrola, o której mowa w zdaniu pierwszym może odbyć się w przypadku zaistnienia ryzyka epidemiologicznego, a tym samym sytuacji zagrożenia stanu zdrowia innych Uczestników. Uczestnik zobowiązuje się także do samodzielnego zgłoszenia się do personelu Organizatora, obecnego podczas Konferencji/Szkolenia, w przypadku zaobserwowania u siebie symptomów związanych z rozprzestrzeniającą się chorobą zakaźną.
- W przypadku negatywnego wyniku kontroli, o której mowa w § VI pkt 2., Organizator zastrzega sobie prawo do zaoferowania Uczestnikowi zastępczej formy udziału w Konferencji/Szkoleniu, poprzez przekazanie Uczestnikowi materiałów konferencyjnych, w tym zapisów cyfrowych wystąpień zaprezentowanych podczas sesji naukowo-dydaktycznej Konferencji/Szkolenia.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, chyba że przepisy powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
- Konferencja/Szkolenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2022r., poz. 1466 ze zm.).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji/Szkolenia.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie Serwisu Internetowego Konferencji/Szkolenia. Przy czym w odniesieniu do usług będących w toku, zastosowanie ma wersja regulaminu obowiązująca w chwili składania rezerwacji przez Uczestnika.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji/Szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).